11 Mayıs 2010 Salı

Mercedes'te Roller Değişti...


Efsane pilot Michael Schumacher, İspanya yarışı öncesi yazdığı blog sayfasında önemli bir detaya dikkat çekmişti...

Takım arkadaşı Nico Rosberg'in neden girisinde kaldığı konusundaki spekülasyonlara cevap veren Schumi; "Nico, Williams takımında geçirdiği uzun yıllar boyunca otomobiline o kadar alıştı ki, sorun çıktığında nasıl çözeceğini, nasıl davranacağını çok iyi biliyor. Ancak benim için aynı şey geçerli değil. Ben aracımın benim istediğim gibi hareket etmesini istiyorum, ama etmiyor..."

Beşinci yarış öncesi Mercedes'te yapılan güncellemeler, Michael'ın performansını üst seviyeye taşırken bu kez sorun yaşayan Rosberg oluyor...

Sıralama turları sonrasında Nico, neden takım arkadaşının gerisinde kaldığını açıklıyor: "Benim için oldukça zor bir hafta sonu oldu. Michael’in performansına bakılırsa araç geliştirmeleri işe yaramış gibi gözüküyor ancak aynı durum benim için geçerli olmadı. Son derece zorlandığımı ve gerçek performansımın çok uzağında kaldığımı söyleyebilirim”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder