11 Mart 2010 Perşembe

"Büyük Beşli" Bir Arada


2010 sezonunun en iddialı beş pilotu bugün birlikte basın toplantısına katıldılar.

İşte Massa, Alonso, Schumacher, Hamilton ve Button'ın sorulara verdikleri ilginç ve dikkat çekici birkaç cevap:

Button
"Formula 1 hayranları için harika bir yıl olacak. Eğer olmazsa biz bir yerlerde hata yapıyoruz demektir."


"Pek çoğumuz hayatımızda çok büyük değişiklik olmasını sevmeyiz. Yeni bir takımda olmak böylesine büyük bir değişiklik. Henüz birkaç ay geçmesine karşın kendimi takımın bir parçası gibi hissediyorum... Geçtiğimiz bir kaç ay boyunca McLaren fabrikasında o kadar çok vakit geçirdim ki fabrikanın bir mobilyası gibiydim...
"

"Schumacher'in pistlere geri dönmesi ise sevindirici, sayesinde kendimi daha genç hissediyorum"

Hamilton
"Button takıma pozitif eneji getirdi. Şimdiye dek çok iyi iş çıkardı. Ben Jenson'un gelişinin son derece olumlu olduğunu düşünüyorum. "

Massa
"Son yarışımdan beri sekiz ay geçti... Bir an önce pistte yer almak için can atıyorum...
Herkes kazanmak için burada ve elinden geleni yapacak. Ancak Schumacher'in çok fazla yarış kazanmasına engel olabilmek için çok çalışmamız gerekecek."

Schumacher
"Her pilot olabilecek en hızlı aracı sürmek ister. Kural değişikliğinden sonra deposu dolu ağır bir aracı kullanmak, daha hafif bir araç kullanmaya göre büyük fark yaratacak."

Alonso
"Michael tarihteki en iyi pilot bence. Onun yarıştığı bir sezonda kazanmak her zamankinden daha değerli olacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder