11 Mart 2010 Perşembe

Hamilton Yolundan Şaşmayacak...


Bahreyn'de soruları yanıtlayan Lewis Hamilton özel hayatına dair ipuçlerı vermekten çekinmedi. Son dönemde konuşulan konulara dair açık cevaplar veren Hamilton kendi hayatını kendisi kontrol etmek istediğini söyledi:

"Babamla iş konusunda birbirimizden ayrıldığımızdan beri kendimle ilgili daha fazla karar almaya başladım. Her zaman kendi kararlarımı vermem konusunda özgüveni olan biri olarak yetiştirildim ama şu anki seçimlerim daha fazla sorumluluk istiyor."

"Şimdiye dek her istediğimi yapma şansım oldu. Söz gelimi nerede yaşayacağımı ben seçtim. Kimsem O'yum. Hiç birşey olmak istediğime ulaşmama engel olamaz."

"Bazıları çılgın bir hayat yaşadığımı söylüyor. Spora ilk başladığımda gidip de onlarca pahalı araba almadım, geçen sen aldığım araba dışında. Aynı kızla beraberim, aynı takımda devam ediyorum, tutkularım ve hedeflerim aynı. Kimbilir, belki çılgın bir yaşam buna benziyordur."

"Şimdiye kadarki yaklaşımım ve düşünce tarzım beni başarıya götürdü. Neden işler yolunda giderken yönümü çevireyim? Olduğum gibi kalacağım ve kararlarımı aynı doğrultuda almaya devam edeceğim."

"Formula 1 bu sporun en üst noktası. Çok yakın ve her an herşey olabiliyor. Button ile şimdilik bir sorunumuz yok ama hiçbir şey kesin değildir. Biz profesyoneliz ve birbirimize saygı gösterdiğimiz sürece her türlü zorluğun üstesinden geleceğiz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder