21 Nisan 2010 Çarşamba

Alonso ve Massa Sert Çıktı


Ferrari takımından sonra pilotlar Alonso ve Massa da aralarının açıldığı yönündeki haberlere tepki gösterdiler.

İşte ikilinin Ferrari resmi internet sitesinde yayınlanan görüşleri...

Massa: "Bu tür basit olayları büyüterek kafa karışıklığı yaratmaya çalışan insanlar her zaman çıkar. Bazıları ne dediğinizi anlamak istemiyorsa yeniden anlatmak için çaba harcamak saçma olur. Bana Alonso ile konuşup konuşmadığımı soruyorlar. Elbette konuşuyorum, hem de her gün”

Alonso: "Duyduklarıma şaşıyorum. Çin’de de söyledim, yine söylüyorum, takım arkadaşı olmasaydık kimse pit alanındaki manevrayı önemsemeyecekti. Geçtiğim otomobil yeşil ya da gri olsaydı, yaptığım hareketi tebrik edeceklerdi. Daha önce de böyle çabalara girişen insanlar gördüm. Üzgünüm ama Ferrari’deki takım ruhuna zarar veremeyecekler”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder