28 Haziran 2010 Pazartesi

Ortalık Kolay Durulmayacak...


Valencia'daki Avrupa GP'nin yankıları sürüyor...

Lewis Hamilton'ın güvenlik aracını geçmesi ile başlayan tartışma Ferrari'nin sert iddialı ve McLaren'den gelen savunma açıklamaları ile son hız devam ediyor.

Yarışın bitiminde ateş püsküren Fernando Alonso, "Hamilton'ın güvenlik aracını geçmesine 30 turda ancak ceza gelebildi. Kurallara uyanlar dokuzuncu olurken, uymayanlar ikinci oluyor, ben böyle bir şey görmedim. Buradaki binlerce insan, önceden karar verilmiş bir yarışı izledi sanki" diye konuşmuştu.

İtalyan takım da Alonso kadar sertti... Resmi internet sitesinde "Bu gerçek bir skandaldır, daha farklı şekilde ifade edilemez" açıklaması yapılırken, takım patronu Domenicalli, "Bu sporu hem izleyen hem de içinde bulunan insanların F1'e güvenlerini yitirmelerine izin veremeyiz" dedi.

McLaren ise bu açıklamalara temkinli yaklaşıyor...

Lewis Hamilton, "Hata yaptım, cezamı çektim. Bunun haksızlıkla suçlanacak bir tarafını göremiyorum" diye konuşurken İngiliz takımın patronu Martin Withmarsh, Alonso'nun neden bu kadar kızdığına bir anlam veremediğini söyledi ve "Motor sporlarındaki bunca yılda gördüm ki, bu tür kaçınılması imkansız olaylarla karşılaşılması normaldir. Ama anlaşılan Alonso'nun deneyimleri farklı" dedi.

Formula 1'deki diğer takımlar ise güvenlik aracı ile ilgili kurallarda düzenlemeye gidilmesinden yana tavır koyuyorlar ancak Ferrari'nin başına gelenlerin yalnızca "kötü şans" olarak açıklanabileceğini ifade ediyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder