13 Eylül 2010 Pazartesi

Hamilton'a Patron Desteği


İtalya’daki yarışın en büyük hayal kırıklığını yaşayan ismi McLaren pilotu Lewis Hamilton oldu.

“Tamamen benim hatamdı. Yarışırken bazen gerekenden fazla zorladığınızda bu tür şeyler yaşanabiliyor. Daha iyi bir pozisyon elde etmek istedim. Massa’ya fazla yaklaştım ve lastik otomobile hasar verdi. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu” diye konuşan Hamilton’ın oldukça üzgün olduğu gözlendi.

Yarış dışı kalmasıyla birlikte klasman liderliğini de kaybeden Lewis Hamilton, bu hatanın kendisine pahalıya patlayabileceğinin de altını çizdi ve “Bugün bana dünya şampiyonluğuna mal olmuş olabilir” dedi.

Lewis Hamilton’a destek veren ilk isim ise takım patronu Martin Withmarsh oldu.

Hamilton ile yarış sonrası uzun bir konuşma yaptıklarını anlatan İngiliz patron, “Uzun süre odasından dışarıya çıkmadı. Yanına gittim ve yarış dışı kalmasına neden olan olayı konuştuk. Nasıl bir ders çıkarmamız gerektiğini paylaştık. Sabah olduğunda Lewis yeniden çalışmaya ve mücadeleye hazır olarak uyandı. Yapılması gereken de buydu” dedi.

İngiliz pilotun çok büyük bir avantajı kullanamadığını kabul eden Withmarsh, Hamilton’ın yarış karakterini değiştirmemesi gerektiğine inanıyor.

“Lewis Hamilton herkesin agresif olarak tanıdığı bir pilot. Yaşananların tekrar görüntüleri izlerken nerede yanlış yaptığını biliyor. Ama yarış pilotu olmak tam da böyle bir şeydir. Daha fazlasını elde etmek için savaşmaktır. Ben onun değişmesi gerektiğine kesinlikle inanmıyorum. Yetenekli, örnek bir insan ve harika bir pilot. Lewis de biz de o an farklı bir karar vermiş olmasını isterdik. Ama geride kaldı. Singapur’a gittiğimizde herkesten daha hızlı olmak ve rakiplerini geçebilmek için elinden geleni yapacağından şüphem yok.”

“Lewis kendine çok fazla yükleniyor. Mükemmel olmak istiyor, dünyanın en iyi yarış pilotu olabilmek için çabalıyor. Yüksek adrenalin seviyesi ve aşırı hızla pistte ilerlerken, kahramanla kaybedeni birbirinden sadece santimetreler ayırır.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder