26 Nisan 2011 Salı

The Schum, Yerine Kimin Geçeceğini Açıkladı!

Schumi'nin çok ama çok gizli günlüğünü bir kez daha ele geçirdik... Çin'deki son yarışa dair görüşlerini ve Mercedes'te kendisinin yerine kimin geçeceğini açıkladığı satırları bulduk...

İşte o günlük ve işte o pilot...


"Çin yarışından sonra Schum’un nasıl ruh halinde olmasını beklersiniz? Yerin dibinde mi yoksa bulutların üzerinde mi? Dürüst olmak gerekirse ikisi de değil ama illa birini seçmem gerekirse bulutların üzerinde olmayı tercih ederim.

Hayatımın en iyi sıralama turları değildi ama en azından takım arkadaşımın performansına bakarak aracın nasıl bir potansiyeli olduğunu görme fırsatı yakaladık. Sevgili Şişko Bodur Çörek Suratlım* bana üzerine “Schumacher – P11” yazan bir t-shirt alacakmış ki her sıralamadan sonra giyebileceğim bir t-shirtüm olsun’muş.

Yarış boyunca pek çok geçişin olması keyifliydi. Ancak Kobayashi’nin beni geçmesi bu keyifli anlara dahil değil. Çocuklarım küçükken Peter Pan çizgi filmindeki, peşindeki timsahtan bir türlü kurtulamayan Kaptan Hook karakterini çok severlerdi. Benim timsahım da Kobayashi. Benim kabusum Kamui, Fernando’nunki ise Vitaly Petrov.

Unutmadan ekleyelim, model araç üreten markaları, Jenson Button’ın Red Bull’un pit ekibinin önüne otomobilini çektiği anı ölümsüzleştireceklerini umuyorum. Ama bu model satışa çıkarsa piyasada bulamayız herhalde, Jenson hepsini alıp saklamak isteyebilir çünkü.

Çin’den çıkan bir diğer sonuç da, 2012’den sonra Schum’un yerine Mercedes’e kimin geleceğini de öğrenmiş olmamızdı. Norbert'in (Haug), Paul di Resta’yı tarif ederken kullandığı “dikkat çekici ve olağanüstü” kelimelerinin Haug’çadaki gerçek tercümesi şudur: “Di Resta’nın sözleşmesini postaya verdik”…

Türkiye’deki yarışı dört gözle bekliyorum. Üzerinde P11 yazan t-shirtü giymeyeceğime size söz veriyorum.

Sevgiler

The Schum"

*Schumi’nin otomobiline verdiği isim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder