7 Aralık 2010 Salı

Barrichello Kendine Güveniyor


Autosport dergisi tarafından Gregor Grant Onur Ödülü’ne layık görülen Williams pilotu Rubens Barrichello, fizik kondisyon olarak kariyerinin en iyi yılını geçirdiğini söyledi.

Formula 1’de 19’uncu sezonuna hazırlanan Barrichello, tek başına yarış azmiyle değil, Ferrari’de edindiği deneyimlerin de kendisini daha iyi bir pilot haline getirdiğini ifade ederek, “Geçen yıllar beni her açıdan geliştirdi. Keşke Ferrari’de yarışırken de bu kadar iyi olsaydım” dedi.

F1 tarihinin en deneyimli pilotu Barrichello, 2011’de kullanılacak olan KERS için kilo vermesi istendiğini ve buna kesinlikle hazır olduğunu belirterek, “Elimden gelenin fazlasını yapmaya hazırım. Hem fiziksel hem de sürücülük yetenekleri açısından çok iyi durumdayım ve bunun keyfini çıkartıyorum” diye konuştu.

“İnsanlar benim önümüzdeki sezon şampiyon olamayacağıma inanıyor olabilirler. Sorun değil, ben inanıyorum ve sonuna kadar zorlayacağım. Karşıma çıkabilecek aksiliklere gülüp geçeceğim ve yoluma devam edeceğim”

Brezilyalı pilot, Williams’ın 2011 aracının tasarımlarını yakından takip ettiğini belirterek “Geçen yıla oranla çok daha iyi bir durumda olacağız. Gelişmeleri takip ediyorum. Sabah 8’den akşam 9’a kadar toplantılar yapıyoruz, çalışıyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder