9 Aralık 2010 Perşembe

Webber: "Büyütülecek Bir Şey Yok"


Mark Webber, Red Bull takım yönetiminin tepkisine neden olan omuz sakatlığının büyütülmemesi gerektiğini savundu.

Webber, aralık ayı başında çıkan ve 2010 yılını anlattığı kitabında, sezonun son dört yarışına, bisiklet kazası sonrası omzunda oluşan sakatlık ile devam ettiğini ve bu durumu takım patronu Christian Horner’a anlatmadığını belirtmişti. Horner ise yaptığı açıklamada Avustralyalı pilotun böyle bir bilgiyi kendisinden saklamış olmasından dolayı hayal kırıklığı yaşadığını açıklamıştı.

Mark Webber, resmi internet sitesinden yaşadığı sakatlığa açıklık getirdi.

“Japonya yarışı öncesi geçirdiğim bisiklet kazası sonrası omzumda oluşan sakatlığın performansıma yansımayacağından emindim. Dolayısıyla kimseye bilgi vermem gerektiğini düşünmedim. Aksi bir durum oluşsaydı ve otomobili kullanırken güvenlik ya da performans eksikliği hissetseydim, takımdan bunu asla saklamazdım. Japonya yarışı öncesi ağrı kesici iğne oldum ama bu sadece önlem amaçlıydı”

Konunun gereksiz şekilde abartıldığını ve gerçeği yansıtmayan hikayeler yazıldığını belirten Avustralyalı pilot, Abu Dabi’deki Pirelli testlerine omzunda sıkıntı yaşadığı için katılmadığı iddialarını da yalanladı.

Webber, kitabı yazmaktaki amacının Avustralya’daki sevenlerine, Formula 1 sporunun içinde olmanın nasıl duygu olduğunu anlatmak olduğunu, sezon içerisinde başına gelen tek bir olayın çekilip çıkarılmış olmasından rahatsızlık duyduğunu sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder