22 Aralık 2010 Çarşamba

"Eleştiriler Haklı"


Mercedes GP ile anlaşarak Formula 1’e geri dönmesinin üzerinden geçen 1 yılın sonunda, Michael Schumacher kendi internet sitesinde geçen sezonu değerlendirdi.

Kendisine yöneltilen eleştirilerin haklılık payı olduğunu kabul eden efsane pilot, “Performansımın geçen sezon çok iyi olmadığını kabul ediyorum. Bu konuda gelen eleştirilerle yaşayabilirim. Bunları beni daha iyiye götürecek şekilde özümsemeye çalışıyorum” dedi.

“Oldukça zorlu bir sene oldu. Beklentilerimize ulaşamadık. Hedeflerinize ulaşmak için savaşmak zorundayız. Bu benim hayat görüşüm. Mercedes GP’deki çalışanlarla birlikte, bizi başarıya götürecek bir yol çizmeye çalışıyoruz. Hiçbirimiz zorluklar karşısında pes edecek insanlar değiliz. Motivasyonumuz yüksek. Yeni sezonun başlamasını dört gözle bekliyorum.”

Mercedes GP ile çalışmaktan asla pişmanlık duymadığını ve kariyeri boyunca karşısına çıkan zorluklarla baş etmeyi öğrenmeyi başardığına inandığını ifade eden Schumacher, 2011’den beklentilerinin yüksek olduğunu söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder