10 Kasım 2010 Çarşamba

Barrichello: "Emeklilik mi Dediniz?"


Formula 1 2010 sezonunun sonuna gelinirken pilot piyasası da hareketlenmeye başladı. Ancak geçtiğimiz yıllara oranla birçok takım, pilotlarıyla anlaşma sağladı. Fakat 38 yaşındaki Williams pilotu Rubens Barrichello, henüz bir anlaşma yapmış değil.
Formula 1'in en deneyimli pilotlarından Rubens Barrichello, son yarış öncesi yaptığı açıklamada Williams’ta devam etmeyi ve emekliliği aklından geçirmediğini söyledi.

“Williams projem sadece bir yıllık değil. Zaman zaman yeni kontrat için konuşmalar yaptık. Ama imzalamadığım için henüz bir açıklama yapmadım. Ama gelecek yılın otomobili üzerinde çalışıyorum. Kendimi başka takımda düşünemiyorum ve emeklilik gibi bir planım yok.”

Diğer yandan Barrichello, kendisine 38 yaşında olması nedeniyle emekli olması gerektiği yönünde eleştirilere de yanıt verdi: “Bu sporu çok seviyorum. İnsanlar benim hâlâ yarışıyorum olmama, evimde ailemle birlikte olmamama şaşırıyorlar. Ama F1’de yarışmak benim için her zaman bir rüya gibi oldu.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder