9 Kasım 2010 Salı

Schumi Rosberg'e Neden Yol Verdi?


Son yarışlara doğru performansını arttıran Michael Schumacher, akıllı stratejisi sayesinde avantaj yakalayan takım arkadaşına bir kez daha geçildi. Ancak bu sefer isteyerek...

Yarışın sonlarına doğru gerçekleşen Güvenlik Aracı periyodunda pit stop yaparak lastiklerini değiştiren Rosberg, yıpranmış lastiklerle yarışan Schumacher’in arkasına yerleşti.

Schumacher ise, daha hızlı olan takım arkadaşına hiç direnmeden önünü açtı. Böylece 13. sıradan start alan Rosberg, 6. sırada finiş gördü. Diğer yandan Schumacher de yedinci sırada finişe ulaştı.

Alman pilot, yarıştan sonra şöyle konuştu: “Çok iyi bir start aldım ve iki sıra birden kazandım. Ama Kubica ile mücadelem sırasında pistten çıkınca tüm bunları kaybettim. Tempom iyiydi; fakat biraz erken yaptığım pit stop’un ardından Adrian Sutil arkasına takıldım. Yarışın sonlarına doğru Button ile savaşma şansı olan ve yeni lastik takmış Rosberg’e yol verdim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder