13 Kasım 2010 Cumartesi

Vettel: "Şansımın Az Olduğunu Biliyorum"


Sebastian Vettel, ilk sırada başlayacağı Abu Dabi yarışının kendisine şampiyonluğu getireceğinden emin değil...

Şampiyonluğun kendi elinde olmadığının altını çizen Vettel, “Ben performansımı maksimuma çıkartabilmek için elimden geleni yaptım. Şampiyonluk için güçlü bir pozisyonda olmadığımı biliyorum. Bu yüzden üzerimde baskı hissetmiyorum. Fernando Alonso ve Mark Webber için aynı durum söz konusu olmayabilir. Şampiyonluk benim için çok da beklenmeyen bir sonuç olur” diye konuştu.

Vettel, kazandığı 10 pole pozisyonun kendisini çok mutlu ettiğini belirterek; “Benim adıma iniş çıkışlarla dolu bir sezon oldu. Çok daha rahat bir pozisyonda olabilirdim ama gerçek şu ki değilim. Yine de önemli bir başarı elde ettim. Ne kadar güçlü bir otomobile sahip olduğumuzun en büyük göstergesi de bu başarı oldu” dedi.

1 yorum: