13 Kasım 2010 Cumartesi

Partonlardan Schumi'ye Övgü


Formula 1’de 2010 sezonunun en başarılı beş takımının patronları Michael Schumacher’in geri dönüş sezonunu değerlendirdiler.

Adam Parr (Williams): Mercedes Motor Sporları Direktörü Norbert Haug, beraber katıldığımız tüm basın toplantılarında aynı soruyu yanıtlamak zorunda kaldı. Bu konu üzerine çok fazla düşünüyoruz. 7 kez dünya şampiyonluğuna ulaşmış, tartışmasız muhteşem bir yetenek. Bu sene nasıl bir performans gösterdiği, elde ettiği eşsiz başarıları gölgeleyemez.

Stefano Domenicali (Ferrari): Michael, büyük saygı duyduğum bir dost. Elde ettiği 7 dünya şampiyonluğunun, en azından yakın gelecekte tekrarlayabilecek bir pilot çıkacağını düşünmüyorum.

Martin Withmarsh (McLaren): Dürüst olalım, elbette bu sezon onun için hayal kırıklığı olmuştur. O bir şampiyon, defalarca kez üst üste zaferler kazandı. Formula 1 pilot, takım ve otomobil demektir. Bu bütünlük başarının ya da başarısızlığın anahtarıdır. Önümüzdeki sene Michael’ın rekabetçi olamayacağını düşünmek aptallıktır. Mercedes güçlü bir takım ve Michael ile birlikte yapabilecekleri küçümsenemez. Ben seneye çok daha güçlü bir rakip bekliyorum.

Christian Horner (Red Bull): 7 dünya şampiyonluğunuz var, 90’dan fazla Grand Prix kazanmışsınız, 40 yaşındasınız ve “Ben geri dönüp en hızlı olmak için mücadele edeceğim” diyorsunuz. Bu adamın geri dönüş kararının hayranlık verici olduğunu düşünüyorum. Otomobil çok iyi değil. Bu sezondan çok memnun olmayabilir ama savaşçı bir rakip. Onu yeniden Formula 1’de görmek çok güzel. Daha hızlı bir otomobilde olmasını isterdim, elbette bizim arkamızda kaldığı sürece. Ayrıca önümüzdeki sene padok alanında Michael ile yeniden karşılaşmaktan memnuniyet duyacağım. Bana kendimi genç hissettiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder