25 Kasım 2010 Perşembe

Petrov'un İsyanı


Abu Dabi’deki 2010 sezonunun final yarışında erken pit stop yaparak geriye düşen Fernando Alonso’nun 39 tur boyunca geçmeyi başaramadığı Vitaly Petrov, Ferrari taraftarlarının kendisine hakarete varan mesajlar gönderdiğini söyledi.

İspanyol pilotun şampiyonluğunu engellemekle suçlayan Alonso fanatiklerinin sosyal paylaşım sitelerinden kendisine ağır hakaretlerde bulunduğunu belirten Petrov duruma isyan etti.

“Tüm bu olaylar çok saçma. Ben yanlış bir şey yapmadım. 39 tur boyunca Alonso’nun önündeydim ama bu pozisyonun Vettel’i şampiyonluğa ulaştırdığından haberim yoktu. Takım telsizinden de böyle bir bilgi verilmemişti” diye konuşan Rus pilot, kendi yarışına odaklandığını ifade etti.

Ferrari ve Alonso’ya şampiyonluğu kaybettirenin kendi hataları olduğunu vurgulayan Petrov Vettel’in hak ettiği bir şampiyonluk elde ettiğini düşündüğünü belirtti.

Bild gazetesine konuşan Vitaly Petrov, Sebastian Vettel’in kendisine teşekkür edip etmediği sorusuna ise, “Vettel’de benim telefon numaram olmadığından böyle bir teşekkür almadım. Ancak internet sitesinde taraftarlarına seslenirken, şampiyonluk için bana minnettar olduğunu yazmış” cevabını verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder