17 Kasım 2010 Çarşamba

Şampiyonun Gizli Hayatı


Genç şampiyon hakkında bilmediğimiz bir şey kalmasın...

S: B-planı yapar mısın?
Sebastian Vettel: Hayır, hiç yapmam.

S: Hayallerindeki randevu kiminle olurdu?
SV: Elbette kız arkadaşımla

S: Seyrederken ağladığın bir film var mı?
SV: La Vita e Bella (Hayat Güzeldir) Filmi seyrettiyseniz beni anlarsınız.

S: En çok korktuğun şey nedir?
SV: Fare. Onları hiç sevmiyorum. Nedenini sormayın

S: En son okuduğun kitap?
SV: Hatırlamıyorum. Pek kitap okumam. Genelde film seyretmeyi tercih ederim.

S: Nefret ettiğin beş şey?
SV: Gıcırtı yapan ayakkabılar, sıkışık trafik, bozuk yemek, hava limanlarındaki sigara içilen bölümler ve sigara yüzünden duman altı kalmak. Bir de sabah çok erken kalkmak zorunda kalmak.

S: Hayatında hiç saçlarını boyattın mı? Düşünür müsün?
SV: Evet. O zaman 14 yaşındaydım. Eczaneye gidip evde saç boyama seti aldım. Siyahtı. Korkunç olmuştu.

S: İlk satın aldığın CD?
SV: Çok iyi hatırlıyorum. Reggea şarkıcısı Snow'un Informer CD'si. Evde bir yerlerde duruyor olmalı.

S: Dövme ya da piercing var mı?
SV: Hayır yok.

S: Okuldayken öğretmenlerin senin için ne düşünürlerdi?
SV: Sanırım, uslu olmadığımı, sürekli konuştuğumu ve ortalığı birbirine kattığımı. Bu ayarda bir şeyler söylerlerdi diye düşünüyorum.

S: Çocukluk kahramanın kimdi?
SV: Üç Michael... Michael Schumacher, Michael Jordan ve Michael Jackson. Çocukken Michael Jackson gibi şarkıcı olmayı hayal ettiğimi hatırlıyorum. Sesimin gerçekten kötü olduğunu keşfetmek ise oldukça acı verici olmuştu.

S: Pişmanlık duyduğun alışkanlığın var mı?
SV: Yok. Tatlı severim ama sorun olacağını sanmıyorum.

S: Koleksiyonun var mı?
SV: Yok

S: Uğruna ölünecek bir şey?
SV: Annemin ev yemekleri

S: Kahveni nasıl alırsın?
SV: Kahve içmek için fazla genç olduğumu düşünüyorum. Genelde su içerim.

S: Yarış olmayan bir haftasonunda ne yaparsın?
SV: Uyurum. Güzel bir kahvaltı yaparım. Güneşli bir gün ise dışarda biraz spor yaparım. Badminton olabilir mesela. Genelde rahatlamaya çalışırım.

S: İlk kullandığın araç neydi?
SV: Bir scooterim vardı. Yaklaşık 25 km/s ile gidiyordu. Doğal olarak onunla daha hızlı gitmeye çalışmazdım.

S: Seni en çok utandıran hatan neydi?
SV: Sınıfta öğretmenin dolabına saklanmıştım. yaklaşık yarım saat sonra beni buldukların epey aptal durumuna düşmüştüm.

S: En iyi pişirdiğin yemek hangisi?
SV: Domates soslu makarna

S: En son ne zaman gerçekten sinirlendin?
SV: Kış testlerinde ama size nedenini söylemeyeceğim. Daha az sinirlendiğim ise geçen hafta antrenörüme karşı kaybettiğim badminton maçı. 14-16.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder