15 Kasım 2010 Pazartesi

"Kendi Yarışımı Koştum"




Pek çok isimden bahsediliyordu.

Jenson Button, Nico Hulkenberg veya Rosberg...

Şampiyonluk mücadelesinin dört aday arasında geçmeyeceği, bir başka pilotun kritik önem taşıyacağı düşünülüyordu.

Öngörüler haklı çıktı ama isim tahminleri doğru çıkmadı...

Kimse, sezonun en fazla yarış dışı kalan pilotlarından birinin, performansı çok tartışılan Rus pilot Vitaly Petrov'un Alonso'yu şampiyonluktan edecek performansı ortaya koymasını beklemiyordu.

Petrov ise, "Ben sadece kendi yarışıma odaklandım. Kimsenin beni geçmesine izin verecek değildim. Bu benim yarışımdı, şampiyonun kim olduğuyla ilgilenmedim" diyor...

Alonso'nun yarış sonrası gösterdiği tepki içinse, "Haklı" diyor Rus pilot, "Onun yerinde ben olsam sanırım en az onun kadar öfkeli olurdum. Ama sinirlenmesi gereken kişi ben değilim. Takım olarak hata yapmış olabilirler. Bu pistin geçişe izin vermediğini düşünmeliydiler. Belki biraz daha fazla üzerime gelseydi, dayanamayabilirdim. Çünkü final yarışında finiş görmek istiyordum ve onunla bir temas yaşamayacak kadar temkinli olacaktım"

Petrov, son yarışta yaşananlarla ilgili esprili bir gönderme de yapıyor: "Belki takım telsizinden Vettel'e ve Ferrari'ye sormalıydım, ne kadar veriyorsunuz diye. Açık arttırma yapıp kimin kazanacağına bakabilirdik."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder