14 Kasım 2010 Pazar

Sebastian Vettel: "Tüm Bunlar Gerçek mi?"


İşte şampiyonun yarış sonrası açıklaması:

"Dürüst olmak gerekirse neler olduğunun farkında değildim. 10 tur kala yarış mekanikerim Rocky [Guillaume Rocquelin] bana otomobili finişe kadar taşımamı söylüyordu. Neden bu kadar gergin olduğunu anlayamamıştım"

"İyi bir pozisyonda olduğumuzu düşünüyordum. Rocky 'İyi gidiyorsun' dedi. Önce ne demek istediğini anlamadım. Sonra radyodan bana 'şampiyon olduk' diye bağırmaya başladılar."

"Dilim tutuldu diyebilirim. Ne demem gerektiğini de bilmiyorum. Bu gerçekten inanılmaz. Dün gece bir ara yarışta neler olabileceğini düşünmekten uyuyamıyordum. Kendi kendime 'uyumalısın' diyordum. Sabah kalktığımda kendimi iyi hissediyordum."

"Hangi yarışta nasıl puan kaybettiğimizden bahsetmeye başlasak kitap olur. Bu kadar yakın bir mücadele içerisinde yer almak harikaydı. Hepimiz için hem fiziksel hem de özellikle zihinsel açıdan zor bir sezondu."

"Hala bütün bunların gerçek olduğuna inanmakta zorlanıyorum. Sanırım ancak yarın sabah neler olduğunu anlayabileceğim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder